Fått nog

Nu får det vara nog. Visst är det kul att festa, hoppa runt och bara göra det jag känner för varje dag. Men nu har det gått till sin överdrift.

Onsdag: afterwork
Torsdag: capsning
Fredag: the zone
Lördag: musikvideoinspelning
Söndag: full "in character" (spelkväll)
Måndag: courtege, festande och allmänt valborgsfirande
Tisdag: bakispizza, parkhäng och sällskapsspel

Sjukt trevlig vecka, innan ångesten kryper sig på och påminner mig om allt jag glömt.

Examensarrbete, deklaration, räkningar, uppsägning av försäkring och betalning till SM.

Så idag har jag en del att stå i efter jobbet... Om jag är sjukligt effektiv hinner jag även med brädspelande ikväll.

Varför finns det så många distraktionsmoment? Torsdag vill jag dricka öl på haket eller spela spel. Sen är det helg igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0