Kycklingdansen

När jag klev av bussen fick jag första beviset på att dagen inte skulle bli så bra som jag trott - hagel.

Men arbetsdagen gick bra och var rolig. Sen skulle jag hem... Bussen var sen, bussen krånglade, fick byta buss, insåg på Backaplan att Västtrafik dragit 105 spänn för en resa som skulle kosta 46... Tackar och bockar!

Sen blev det i alla fall mellanmål medan jag lagade mat: två mackor och en tallrik nachochips med ost... Sen middag såklart! Pastasallad med kyckling, fetaost och massor av körsbärstomater... Jag tänkte ta en bild på maten med den var uppäten innan jag hann fixa det. (a) Det måste varit vampyrerna!

Nu är tjockisjag på väg till forum för att dansa lite lindy! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0