Kebabhöna

Efter att ha irrat runt på Backaplan ett tag i jakt på den försvunna hållplatsen J gav jag upp. Som den förvirrade höna jag var frågade jag en busschaufför (efter att ha fått ett otillfredsställande svar på pressbyrån). Varför är alltid det man letar så nära? Han pekade bakom mig och sa "det är väll där?".

Så nu sitter jag på bussen mot Stenungsund, jippi! Drömmer om kebaben jag har i påsen... Det är lätt den godaste kebaben jag ätit på länge, snart finns det inte mer!

Vinterdäck (get it?) i lurarna, solen tittar fram bakom molnen... Förutom att jag sovit väldigt dåligt tror jag det här blir en bra dag.

Tror jag behöver någon som håller om mig om nätterna, för jag vill inte vakna flera gånger per natt.

Nu blir det kebab.

Jag har kebab i tänder, har du pinne för tänder?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0