En bok, massa bilder och lite text

Nu har jag äntligen kommit igång med boken men tror jag tagit mig vatten över huvudet. Mina bildidéer är något för komplicerade för att jag ska klara av det, men jag älskar utmaningar! Nu kämpar jag för att fixa upplägget och skjuter bilderna in i framtiden, det börjar kännas stressigare och stressigare när jag inser att det redan är 2011 och att jag snart ska tillbaka till Etuna och vips så ska snart boken vara tryckt. Men jag klarar det. Inget kan stoppa mig. En bok ska det bli, sen om den blir som i mina tankar var en annan femma.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-05-07 @ 16:38:22
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: Bluffpuff

Oj... har inte sett den här kommentaren förrän nu! Tack så hemskt mycket! Fast jag har varit sjukt dålig på det här senaste tiden...

2011-08-29 @ 01:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0