Dagen innan tävling

Jag försöker kurera mig med mängder av vitaminer och ska lägga mig tidigt ikväll för imorgon ska jag på terminens första danstävling. Jag ska tävla i dubbelbugg, Lindy Hop och bugg. Det kommer bli en intressant dag med minst två pallplatser som det ser ut just nu.

Dubbelbuggs-trion har bara tränat en gång tillsammans och alla tre är förkylda. Men vi har ett program och kommer åtminstonde på prispallen!

Mellan dubbeln och Lindyn får jag skynda mig att byta om, någon minut får jag förhoppningsvis på mig. Lindy har jag inte tränat så mycket senaste tiden och funderar på att sluta, men imorgon blir det pallplats i alla fall. =)

Jag älskar bugg och får tävla MOT min danspartner imorgon, det kommer bli intressant. Killen jag ska dansa med tror jag inte jag dansat med förr och tempot vi ska dansa i är mycket högre än vanligt. Men vem vet, kanske kommer vi till final i Distriktmästerskapet?

Håll tummarna för mig och mina danspartners. Är du i närheten av Borensberg så kom gärna förbi och titta! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0