1800 kronor fattigare

Mellandagsrea. Det är ett ord jag älskar. Och verbifierar man det älskar jag det ännu mer.

Jag är nu stolt ägare till en ny telefon, en aldeles egen! (och den fungerar) ZTE Blade heter den och... Jag vet att ingen av er känner till märket men för den som inte har några pengar är den ett bra val. Fick ett års Spotify Premium på köpet så nu kommer jag gå omkring i min egna värld mer än vanligt.

Dessutom har jag köpt 2 klänningar, 3 linnen, 5 par trosor, ett par strumpebandshållare (bara för att de skulle passa så bra till min svarta korsett), ny foundation, fuktgivande kräm, en "dräkt" och två tröjor. Det är farligt att släppa iväg mig på REA när jag knappt shoppat på ett halvår! =D

Med värk i fötterna och en kurrande magen begav jag mig hemmåt innan jag hunnit kolla på skor. Det blev en heldag på stan trotts allt, från 11 till 17. Kommer nog bilder såsmåningom... När jag lyckats fixa telefonens kamerainställningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0